Нова версія NHealth 4.11.219 — травень 2020


<< зміни у версії 4.11.212

зміни у версії 4.11.225>>

Шановні користувачі програми!

Вийшов новий реліз, у який увішли наступні доопрацювання:
1. Оновлено/оптимізовано функціонал фіксації робочого часу персонала клініки;
2. Відображення віку пацієнта;
3. Продовження оптимізації по спеціальностях лікарів.

А тепер детальніше про це доопрацювання:

1. Доопрацьовано функціонал фіксації робочого часу персоналу клініки, а саме:

можливість реєструвати персонал у закладці «Робочий журнал»; прив’язка персоналу до табеля праці; лікарі (ARM) реєструються у журналі обліку робочого часу автоматично під час входу/виходу з облікового запису/програми; можливість вмикати/вимикати винесена у конфігураційну форму; оптимізація для вибірки табеля праці; правка шаблону друку табеля; узагальнена (зведена до типової) картка персоналу (як у асистентів, лікарів тощо); схема видачі з/п персоналу.

Для початку розповім про те, що у меню «Адміністратор» — «Кадри» — «Персонал» тепер можна створювати співробітників по аналогії з лікарями та асистентами. При створенні картки натискаємо правою кнопкою миші на вільному місці у переліку персоналу, обираємо «Створити картку співробітнику». Після натискання з’явиться вікно, де потрібно заповнити необхідні дані: Прізвище, Ім’я, По-батькові, Дата народження, Дата прийняття на роботу. Після заповнення цих даних, натискаємо «Зберегти», співробітник з’явиться у меню «Персонал». Також була додана опція, що дозволяє прописати фіксовану ставку співробітника типу «Персонал».

 

 

 

«Робочий журнал», так тепер називається закладка, що раніше називалась «HR». Перейменування відбулось, оскільки ця назва більше підходить, адже у цій закладці відбувається фіксація часу, коли співробітник прийшов чи пішов з роботи. Раніше у цій закладці не було можливості фіксувати співробітників з типом «Персонал». В останній версії ця можливість була додана. По аналогії з лікарями та асистентами переходимо у меню «Робочий журнал», пишемо Прізвище співробітника, обираємо його – прихід на роботу співробітника буде зафіксовано. Аналогічні дії виконуємо, коли співробітник йду з роботи.

 

 

Для працівників клініки з типом «Лікар» була додана опція автоматичної фіксації часу, коли лікар прийшов чи йде з роботи. Це відбувається під час введення логіна/пароля лікарем при вході у програму. Для того, щоб цей функціонал працював, потрібно у меню Довідники – Клініка – Адміністратор системи – Права – Арм лікаря проставити права на «Ввімкнути автоматичну реєстрацію робочого часу лікаря за входом/виходом з програми». Увага!!! Якщо ця опція увімкнена, не потрібно фіксувати в ручному режимі, коли лікар приходить чи йде з роботи, інакше можливі збої у підрахунку часу, який відпрацював лікар. Також важливо, щоб при закінченні роботи лікар виходив з програми (натискав «Вихід» чи на хрестик).

 

 

У меню «Модуль керівника» також була перейменована закладка «HR», тепер вона називається «Табель праці». Якщо раніше, у цьому табелі були відомості про відпрацьований час лікарів та їх асистентів, то тепер сюди ж додані співробітники з закладки «Персонал». Тип співробітника відображається у стовпчику «Посада».

 

 

У разі, якщо з/п персоналу нараховується погодинно, то порахувавши кількість годин, що відпрацював той чи інший співробітник (це можна подивитись по табелю праці за певний проміжок часу), можна порахувати з/п персоналу, помноживши кількість часу на Х грн, де Х – ставка співробітника за відпрацьовану годину.

2. Вік пацієнта у новій версії буде відображатись відповідно до вікової групи пацієнта:

від 0 до 2 років – у місяцях та днях (наприклад, 14місяців та 6 днів); від 2 до 18 років – у роках та місяцях (наприклад, 14 років та 5 місяців); від 18 років – у роках (наприклад, 24 роки). Це було зроблено, враховуючи побажання користувачів, оскільки інколи дуже зручно бачити вік дитини, наприклад, щоб перевірити чи було зроблено щеплення дитині.

 

 

3. По спеціальностям лікарів були зроблені доопрацювання – тепер нові спеціальності доступні у «Менеджері смс» у масових розсилках по спеціальностям лікарів; також нові спеціальності були додані у Модуль керівника – Аналітика – Статичний ОЛАП – Лійка продажів.

 

 

Дякую за увагу, приємного користування.