КЕП-и для хмарного підпису


 

Компанія vikisoft пропонує створення КЕП для керівників та працівникам ЗОЗ-ів та аптек, щоб мати більш високий рівень безпеки!

Відповідно до закону України “Про електронні довірчі послуги” зберігати КЕП необхідно на захищених носіях

 

Ви можете отримати кваліфікований електронний підпис як:

 

Фізична особа

1. Швидке та зручне підписання документів
2. Проста ідентифікація
3. Більше ніяких флешок і файлових носіїв
4. Щоб скористатись ключем, потрібно лише пам’ятати пароль та скористатись двофакторною автентифікацією

 

Юридична особа

1. Ви зможете генерувати особисті ключі нового покоління своїм співробітникам, клієнтам та партнерам у якості представника
2. Ви оптимізуєте процеси всередині компанії і будете на крок попереду конкурентів
3. Використання КЕП у вашій компанії створить зручну можливість швидко здійснювати юридично значущі операції

 

Можливості нашого сервісу:

1. Отримуйте SMS-попередження у разі невірного вводу пароля 10 разів поспіль (для хмарного підпису)
2. Автоматичне блокування доступу до ключа у разі введення 15 разів поспіль неправильного пароля (для хмарного підпису)
3. Ми завчасно нагадаємо за допомогою SMS про закінчення строку чинності сертифіката
4. Продовжуйте дію ключа – дистаційно через онлайн-сервіс
5. Самостійно та безкоштовно генеруйте файловий ключ в особистому кабінеті (для власників хмарного підпису)
6. Використовуйте двофакторну автентифікацію для безпеки використання вашого КЕП (для хмарного підпису)

 

Де я можу використовувати е-підпис?

1. Отримання адміністративних послуг
2. Підписання документів у е-документообігу
3. Подання бухгалтерської звітності

 

Вартість на 1 рік:  450 грн

Кваліфікований сертифікат строком чинності на 1 рік та зберігання особистого ключа в хмарному сховищі

 

 

Часті питання:

1. Навіщо мені потрібний КЕП?

— КЕП — кваліфікаційний цифровий підпис на захищених носіях. Згідно з новим Законодавством України, документи в системі eHealth повинні бути підписані саме КЕПом. Також, цим ключем можуть бути підписані та інші документи.

2.Чому КЕП коштують 450 грн?

— Наша компанія є партнером ТОВ «Сайфер» і працюємо згідно їх прайс-листа. Даний КЕП є хмарним та має ряд переваг, одна з них це підписання документів не тільки пов’язаних з системою eHealth.

3. Хто надавач та чи можете надати сертифікати?

— Офіційним надавачем послуг є ТОВ «Сайфер», всі необхідні документи ми надаємо.

4. Чи можна перевидати на іншого співробітника?

— КЕП надається особі, за якою він закріплений і перевидати на іншу особу не маємо права.

5. Які документи потрібні для фізичних та юридичних осіб?. 

– Для фізичних осіб має бути заява, паспортні дані та ІПН. Якщо КЕПи формує юридична особа для своїх працівників, то потрібні наступні дані: наказ на призначення співробітника, наказ на призначення директора організації, заява, паспортні дані співробітника, ІПН співробітника та заява від керівника на всіх працівників про видачу КЕПів.

6. Скільки коштує виїзд в Полтаві, Льові та Києві?

— Для видачі 10 КЕПів і більше виїзд безкоштовно, якщо до 10 КЕПів вартість виїзду 300 грн

 

 

Ви можете замовити виїзд адміністратора реєстрації прямо до Вас в офіс/підприємство – оплата в залежності від вашої локації: Полтава, Київ, Львів (Безкоштовно до 10 КЕПів)

Консультації з питань отримання послуг та технічна підтримка користувачів здійснюється за телефоном: +38 053 264 26 86 понеділок — п’ятниця: 8:00 — 17:00