Нова версія 4.33.027 — липень 2022


<< зміни у версії 4.33.025

зміни у версії 4.33.030>>

Шановні користувачі програми!

Вийшла нова версія програми, до якої увійшли такі доопрацювання: шаблон смс для отримання зворотного зв’язку від пацієнта; можливість внесення грошей в касу у минулому. Також була виправлена помилка у роботі файлового менеджера.
1. Для отримання зворотного зв’язку від пацієнта було розширено функціонал модуля смс-розсилки. Відтепер у налаштуваннях СМС є новий шаблон – Зворотній зв’язок. Заповнивши його і вказавши, через скільки годин після завершення візиту пацієнта у клініку має надсилатись смс, щоб пацієнт поділився враженнями від візиту, а також проставивши відмітку, щоб виконувалась розсилка смс для отримання зворотного зв’язку – смски будуть надсилатись, як по аналогії з смс з нагадуванням про візит. Само собою, що в шаблон смс треба вставити форму опитувальника (посилання на неї), щоб пацієнт міг перейти за посиланням і надати відповідь на питання, що вас цікавлять.

 

 

2. Була додана опція,яка дозволяє чи забороняє вносити гроші в касу у минулому. Наприклад, при натисканні Внести гроші по рахунку відкривається вікно, в якому у попередніх версіях можна було вказати дату у минулому. Зараз, щоб зробити це, потрібно надати права користувачу робити це у Адміністратор системи – Права- Каса – Можливість вносити кошти «Заднім числом». При вимкненій тичці гроші будуть вноситись тільки поточною датою.

 

 

 

 

3. У файловому менеджері була виправлена помилка, що не дозволяла переглядати знятки пацієнта з датою створення до початку 2018 року. При спробі відкрити такий зняток програма видавала помилку. Відтепер такої проблеми не буде, всі знятки коректно відкриваються незалежно від терміну їх давності.
Також з останніх новин хмарної версії програми: наша МІС пройшла тестування виписування електронного рецепту. Це надасть можливість нашим користувачам виписувати електронні рецепти на антибіотики як у рамках плану лікування,так і без нього. Для виписування ЕР на антибіотики потрібно виконати пошук пацієнта у Єхелз, перейти до картки пацієнта (натискаємо на айдішку, що повернув пошук), створити епізод і взаємодію, підписати взаємодію КЕП, а потім перейти у меню Рецепти і натиснути на кнопку «Виписати рецепт». Після заповнення всіх полів, потрібно підписати заявку КЕПом і роздрукувати або зберегти і надіслати через будь-який месенджер друковану форму рецепту, в якій вказано номер і код погашення рецепту.

 

 

 

 

 

Окрім того наша МІС успішно пройшла перетестування модуля Робоче місля лікаря ПМД за актуальними на початок липня техвимогами, що включає в себе роботу з ЕМЗ, процедурами, діагностичними звітами, вакцинаціями, виписування електронних направлень.
Дякуємо за увагу!