КЕП-и для хмарного підпису
Компанія vikisoft пропонує створення КЕП для керівників та працівникам ЗОЗ-ів та аптек, щоб мати більш високий рівень безпеки!
Відповідно до закону України “Про електронні довірчі послуги” зберігати КЕП необхідно на захищених носіях
Ви можете отримати кваліфікований електронний підпис як:
Фізична особа
1. Швидке та зручне підписання документів
2. Проста ідентифікація
3. Більше ніяких флешок і файлових носіїв
4. Щоб скористатись ключем, потрібно лише пам’ятати пароль та скористатись двофакторною автентифікацією
Юридична особа
1. Ви зможете генерувати особисті ключі нового покоління своїм співробітникам, клієнтам та партнерам у якості представника
2. Ви оптимізуєте процеси всередині компанії і будете на крок попереду конкурентів
3. Використання КЕП у вашій компанії створить зручну можливість швидко здійснювати юридично значущі операції
Можливості нашого сервісу:
1. Отримуйте SMS-попередження у разі невірного вводу пароля 10 разів поспіль (для хмарного підпису)
2. Автоматичне блокування доступу до ключа у разі введення 15 разів поспіль неправильного пароля (для хмарного підпису)
3. Ми завчасно нагадаємо за допомогою SMS про закінчення строку чинності сертифіката
4. Продовжуйте дію ключа – дистаційно через онлайн-сервіс
5. Самостійно та безкоштовно генеруйте файловий ключ в особистому кабінеті (для власників хмарного підпису)
6. Використовуйте двофакторну автентифікацію для безпеки використання вашого КЕП (для хмарного підпису)
Де я можу використовувати е-підпис?
1. Отримання адміністративних послуг
2. Підписання документів у е-документообігу
3. Подання бухгалтерської звітності
Вартість на 1 рік: 450 грн
Кваліфікований сертифікат строком чинності на 1 рік та зберігання особистого ключа в хмарному сховищі
Часті питання:
1. Навіщо мені потрібний КЕП?
— КЕП — кваліфікаційний цифровий підпис на захищених носіях. Згідно з новим Законодавством України, документи в системі eHealth повинні бути підписані саме КЕПом. Також, цим ключем можуть бути підписані та інші документи.
2.Чому КЕП коштують 450 грн?
— Наша компанія є партнером ТОВ «Сайфер» і працюємо згідно їх прайс-листа. Даний КЕП є хмарним та має ряд переваг, одна з них це підписання документів не тільки пов’язаних з системою eHealth.
3. Хто надавач та чи можете надати сертифікати?
— Офіційним надавачем послуг є ТОВ «Сайфер», всі необхідні документи ми надаємо.
4. Чи можна перевидати на іншого співробітника?
— КЕП надається особі, за якою він закріплений і перевидати на іншу особу не маємо права.
5. Які документи потрібні для фізичних та юридичних осіб?.
– Для фізичних осіб має бути заява, паспортні дані та ІПН. Якщо КЕПи формує юридична особа для своїх працівників, то потрібні наступні дані: наказ на призначення співробітника, наказ на призначення директора організації, заява, паспортні дані співробітника, ІПН співробітника та заява від керівника на всіх працівників про видачу КЕПів.
6. Скільки коштує виїзд в Полтаві, Льові та Києві?
— Для видачі 10 КЕПів і більше виїзд безкоштовно, якщо до 10 КЕПів вартість виїзду 300 грн
Ви можете замовити виїзд адміністратора реєстрації прямо до Вас в офіс/підприємство – оплата в залежності від вашої локації: Полтава, Київ, Львів (Безкоштовно до 10 КЕПів)
Консультації з питань отримання послуг та технічна підтримка користувачів здійснюється за телефоном: +38 053 264 26 86 понеділок — п’ятниця: 8:00 — 17:00