Виявлено критичні помилки


Щоб виправити критичні помилки після реєстрації підприємства, потрібно перейти у меню ДІЇ та вибрати Перереєстрація Закладу Новими Даними.

Виправляємо помилки( часто буває, що потрібно змінити дані у полі ліцензія). Щоб внести правки у блоці ліцензія, потрібно очистити поле індикаційний код ліцензії у системі eHealth.

Після внесення правок, зберігаємо та підписуємо.

Після підпису, перекидає на дане вікно

Наступним кроком є те, що потрібно перейти на пошту, яку вказували при реєстрації керівника, та перейти за посиланням.

Авторизуємося за даними ( пошта при реєстрації керівника, та пароль який вказували перший раз при реєстрації( це такий довгий пароль де мінімум 12 символів ))

Приймаємо запрошення

Після цього, повертаємося у кабінет керівника закладу у nHealth. Виходимо з облікового запису (кнопка Вийти), повторно логінимось для входу в кабінет. Отримаємо повідомлення, що токен не робочий, тому у розділі Мої дані натискаємо на кнопку Оновити дозвіл для роботи у системі eHealth. Вказуємо пошту користувача на порталі авторизації Єхелз та пароль (він містить мінімум 12 символів, великі та малі літери і цифри). Натискаємо Прийняти та продовжити.


Перереєстрація пройшла успішно, чекаємо на результати перевірки.