Особистий кабінет лікаря в nHealth


На даний момент сімейні лікарі, терапевти і педіатри, які працюють в установах первинної медичної допомоги і вже підключені до електронної системи охорони здоров’я, вносять інформацію пацієнтів в електронну систему.

На цьому етапі пацієнти не можуть особисто заходити у свою електронну медичну карту і переглядати дані про стан здоров’я. Однак при необхідності лікарі можуть роздруковувати інформацію, наприклад: запис про візит. Згодом кожен пацієнт матиме власний кабінет і отримає доступ до своїх даних в eHealth.

 

На даний момент хочемо зосередитися на основних пунктах функціоналу eHealth. В особистому кабінеті лікаря можливо взаємодіяти з пацієнтом за наступними пунктами.
Перший пункт, візит – це перший контакт лікаря з пацієнтом. За функціоналом можливе заповнення лише один раз за робочий день. На основі візиту створюються епізод та подальші взаємодії.

 

Другий, епізод – час, протягом якого відбувається лікування однієї хвороби пацієнта, іншими словами по одній причині. В одному епізоді може бути декілька хвороб, у форматі таблиці ICPC2, але лікування може бути тільки в рамках одного епізоду.

 

Третій, взаємодія – будь-який контакт з лікарем. Це може бути як візит до лікаря, так і телефонний дзвінок пацієнта чи отримання результатів аналізів.
Взаємодія являється найскладнішою у створенні через кількість заповнюваних полів. Під час взаємодії обов’язково потрібно заповнювати поле «медичний стан пацієнта» на основі якого ставиться діагноз . Після чого зберігати та відправляти дані в eHealth для електронного підпису. Великою перевагою системи є те, що в будь-який момент ви може призупинити заповнення даних і повернутися до них пізніше.

Такі типи взаємодії дають змогу повною мірою зберігати повну історію лікування пацієнта. Та в будь-який час мати доступ до медичних даних пацієнта в межах eHealth.