Пацієнтська інформаційна система 32.com.ua
На передодні запуску кабінета пацієнта на національному рівні в нашому ПІС 32.com.ua з’явилася ще одна корисна функція — можливість завантажувати файли онлайн. Це можуть бути результати аналізів, фотографії, скани консультативних висновків, кардіограми, тощо. Весь цей контент пацієнт може розшарити в спілкуванні з лікарем, адже 80% телемедичних консультації відбуваються не в режимі реального часу та без відеоконференцзв’язку.
Мобільний додаток nHealth для пацієнтів клініки
1. Економія часу та вибір лікаря в один клік
2. Вся комунікація клініки в один клік
3. Геолокація клініки:
— карти
— інформація про клініку
4. Попереднє знайомство з лікарем в додатку
Додаткова інформація:
— Відеоінструкція по роботі з ПІС
— Кількість днів для запису на прийом в кабінеті пацієнта
— Було оновлено мобільний додаток для лікаря nHealth Doctor до версії 1.43
— Інструкція з користування додатком nHealth Doctor для Android
— Інструкція з користування додатком nHealth Doctor для iOS
— Було оновлено мобільний додаток для пацієнтів nHealth до версії 1.6.
— Інтеграція пацієнтської інформаційної системи nHealth(ПІС nHealth)з застосунком Дія
— Було оновлено мобільний додаток для пацієнтів nHealth до версії 1.7.
— Було оновлено мобільний додаток nHealth Doctor до версії 1.8.
— Було оновлено мобільний додаток nHealth Doctor до версії 1.9.
— Було оновлено мобільний додаток nHealth Doctor до версії 2.0.
В Україні запроваджується особистий кабінет пацієнта в ЕСОЗ — рішення уряду
- Що таке особистий кабінет пацієнта?
- Особистий кабінет пацієнта в ЕСОЗ – це технічне рішення, яке буде обʼєднувати усі цифрові медичні сервіси для пацієнта.
- Чим буде відрізнятися від існуючих пацієнтських сервісів МІС?
- Пацієнтські сервіси МІС ≠ Особистий кабінет пацієнта.
- Наразі пацієнти можуть переглянути дані про себе та скористатися пацієнтськими сервісами лише тієї МІС, яка встановлена у закладі охорони здоровʼя, в якому вони отримують медичну допомогу. При цьому всі МІС мають різні можливості для пацієнтів.
- Натомість особистий кабінет пацієнта буде доступний для всіх. Доступ до нього можна буде отримати зокрема і через уже звичну для пацієнта МІС, а також через Дію (для частини функціоналу).
- Для чого впроваджується особистий кабінет пацієнта ЕСОЗ?
- Для того, щоби всі українці, незалежно від регіону чи закладу охорони здоровʼя, могли безперешкодно скористатися цифровими послугами та отримати доступ до даних про себе в ЕСОЗ. Просто, зручно та без черг у лікарнях!
- Які можливості для пацієнтів стануть доступні?
- На першому етапі, який ми впроваджуємо, всі пацієнти зможуть:
✔ авторизуватися в особистому кабінеті пацієнта,
✔ переглядати, з яким лікарем укладена декларація (а також декларації своїх дітей); за потреби – розірвати декларацію з лікарем,
✔ знайти сімейного лікаря, терапевта чи педіатра та подати йому декларацію,
✔ за потреби – змінити свої персональні дані (до прикладу, прізвище після одруження чи номер телефону).
- Наразі це лише перший, початковий етап впровадження особистого кабінету пацієнта. Надалі він буде доповнюватися новими можливостями та сервісами.
- Що змінює впровадження особистого кабінету для пацієнтів та лікарів?
- для пацієнтів, які ще не знайшли сімейного лікаря/внутрішніх переселенців/жителів віддалених регіонів ➡ знайти лікаря ПМД та подати йому декларацію;
- пацієнт не знає, з яким сімейним лікарем у нього укладена декларація ➡ переглянути дані про подані декларації;
- пацієнт змінив (втратив) номер телефону ➡ швидко змінити номер телефону в ЕСОЗ;
- пацієнтка уклала шлюб ➡ швидко змінити прізвище в ЕСОЗ;
- лікарі ➡ не будуть витрачати час на прийомі на реєстрацію пацієнта, зміну його персональних даних та подання декларацій.