Пацієнтська інформаційна система 32.com.ua


 

На передодні запуску кабінета пацієнта на національному рівні в нашому ПІС 32.com.ua з’явилася ще одна корисна функція — можливість завантажувати файли онлайн. Це можуть бути результати аналізів, фотографії, скани консультативних висновків, кардіограми, тощо. Весь цей контент пацієнт може розшарити в спілкуванні з лікарем, адже 80% телемедичних консультації відбуваються не в режимі реального часу та без відеоконференцзв’язку.

Мобільний додаток nHealth для пацієнтів клініки

1. Економія часу та вибір лікаря в один клік
2. Вся комунікація клініки в один клік
3. Геолокація клініки:
— карти
— інформація про клініку
4. Попереднє знайомство з лікарем в додатку

 

 

Додаткова інформація:

— Відеоінструкція по роботі з ПІС
— Кількість днів для запису на прийом в кабінеті пацієнта

— Було оновлено мобільний додаток для лікаря nHealth Doctor до версії 1.43

— Інструкція з користування додатком nHealth Doctor для Android
— Інструкція з користування додатком nHealth Doctor для iOS

— Було оновлено мобільний додаток для пацієнтів nHealth до версії 1.6.
— Інтеграція пацієнтської інформаційної системи nHealth(ПІС nHealth)з застосунком Дія

— Було оновлено мобільний додаток для пацієнтів nHealth до версії 1.7.

— Було оновлено мобільний додаток nHealth Doctor до версії 1.8.
— Було оновлено мобільний додаток nHealth Doctor до версії 1.9.
— Було оновлено мобільний додаток nHealth Doctor до версії 2.0.

В Україні запроваджується особистий кабінет пацієнта в ЕСОЗ — рішення уряду

  • Що таке особистий кабінет пацієнта?
  • Особистий кабінет пацієнта в ЕСОЗ – це технічне рішення, яке буде обʼєднувати усі цифрові медичні сервіси для пацієнта.
  • Чим буде відрізнятися від існуючих пацієнтських сервісів МІС?

 

  • Пацієнтські сервіси МІС ≠ Особистий кабінет пацієнта.
  • Наразі пацієнти можуть переглянути дані про себе та скористатися пацієнтськими сервісами лише тієї МІС, яка встановлена у закладі охорони здоровʼя, в якому вони отримують медичну допомогу. При цьому всі МІС мають різні можливості для пацієнтів.
  • Натомість особистий кабінет пацієнта буде доступний для всіх. Доступ до нього можна буде отримати зокрема і через уже звичну для пацієнта МІС, а також через Дію (для частини функціоналу).

 

  • Для чого впроваджується особистий кабінет пацієнта ЕСОЗ?

 

  • Для того, щоби всі українці, незалежно від регіону чи закладу охорони здоровʼя, могли безперешкодно скористатися цифровими послугами та отримати доступ до даних про себе в ЕСОЗ. Просто, зручно та без черг у лікарнях!

 

  • Які можливості для пацієнтів стануть доступні?

 

  • На першому етапі, який ми впроваджуємо, всі пацієнти зможуть:

✔ авторизуватися в особистому кабінеті пацієнта,

✔ переглядати, з яким лікарем укладена декларація (а також декларації своїх дітей); за потреби – розірвати декларацію з лікарем,

✔ знайти сімейного лікаря, терапевта чи педіатра та подати йому декларацію,

✔ за потреби – змінити свої персональні дані (до прикладу, прізвище після одруження чи номер телефону).

  • Наразі це лише перший, початковий етап впровадження особистого кабінету пацієнта. Надалі він буде доповнюватися новими можливостями та сервісами.

 

  • Що змінює впровадження особистого кабінету для пацієнтів та лікарів?
  • для пацієнтів, які ще не знайшли сімейного лікаря/внутрішніх переселенців/жителів віддалених регіонів ➡ знайти лікаря ПМД та подати йому декларацію;
  • пацієнт не знає, з яким сімейним лікарем у нього укладена декларація ➡ переглянути дані про подані декларації;
  • пацієнт змінив (втратив) номер телефону ➡ швидко змінити номер телефону в ЕСОЗ;
  • пацієнтка уклала шлюб ➡ швидко змінити прізвище в ЕСОЗ;
  • лікарі ➡ не будуть витрачати час на прийомі на реєстрацію пацієнта, зміну його персональних даних та подання декларацій.