МІС успішно пройшла перетестування адміністративних модулів надавача медичних послуг (НМП) та аптечних закладів (АЗ), а також модуль управління співробітниками


Шановні користувачі.

Повідомляємо про те, що наша МІС успішно пройшла перетестування адміністративних модулів надавача медичних послуг (НМП) та аптечних закладів (АЗ), а також модуль управління співробітниками.

З останніх оновлень у цих модулях:

— робота зі статусами верифікації співробітників;

— неверифіковані співробітники під час авторизації бачать повідомлення про те, що вони не верифіковані.

Для роботи у ЕСОЗ співробітники повинні мати статус відмінний від «Не верифіковано». Якщо ж співробітник отримав статус не верифіковано, це блокує його роботу з ЕСОЗ, але не одразу. На середовищі Prod співробітник у статусі «Не верифіковано» має можливість працювати протягом 30 днів після отримання такого статусу, після чого він буде заблокований на створення будь-яких медичних записів (лікарі, асистенти), на погашення рецептів (фармацевти), на створення співробітників/місць надання послуг і т.і. – керівники закладів та спеціалісти відділу кадрів.

Керівник і спеціалісти відділу кадрів можуть переглянути інформацію про всіх співробітників у розділі «Співробітники». У цьому розділі є стовпчик «Статус перевірки», у ньому відображається статус верифікації співробітника: верифіковано, потребує верифікації, не верифіковано.

 

У верхньому правому куті є поле для фільтрації співробітників. Написавши в ньому Не верифіковано – отримаємо всіх працівників з таким статусом.

 

Для того, щоб перевірити, чому саме співробітник не верифікований, потрібно увійти у цього співробітника, натиснувши Детально. Увійшовши у детальну інформацію про співробітника знаходимо «Статус перевірки» і дивимось, по якому з реєстрів співробітник не пройшов верифікацію: ДРФО (державний реєстр фізичних осіб) чи ДРАЦСГ (державний реєстр актів цивільного стану громадян).

 

Якщо спіробітника не верифіковано по ДРФО – треба перевірити дані по ПІБ співробітника, дата народження та ідентифікаційний код і в разі знаходження помилки – оновити дані про співробітника, вказавши правильні дані. Якщо ж співробітник не верифікований по ДРАЦСГ – це означає, що у цьому реєстрі зафіксований запис про смерть співробітника.

 

Керівник закладу має можливість підтвердити або спростувати факт смерті співробітника, для цього потрібно натиснути на відповідну кнопку. У разі спростування факту смерті співробітник отримує по ДРАЦСГ статус Верифіковано, а кумулятивний буде Верифіковано або Потребує верифікації. Якщо ж керівник підтверджує факт смерті співробітника, статус по ДРАЦСГ також змінюється на Верифіковано, але керівник додатково має звільнити померлого співробітника, натиснувши на кнопку «Звільнення».

 

 

Всі не верифіковані користувачі отримують повідомлення про те, що вони не верифіковані під час авторизації у системі – після авторизації, користувач потрапляє у систему на сторінку «Мої дані» і там бачить повідомлення: «Увага! Співробітника не верифіковано, можливість роботи в ЕСОЗ тимчасово обмежена.

 

Для подальшого розблокування роботи необхідно перевірити актуальність зазначених в ЕСОЗ персональних даних та, за потреби, актуалізувати їх. Якщо дані вказані відповідно до актуальних документів — необхідно звернутись до ДПС або ДРАЦСГ (залежно від отриманого статусу верифікації) для уточнення даних про себе.

Для перевірки зазначених персональних даних та більш детальною інформацією щодо статусу верифікації просимо Вас звернутися до працівника відділу кадрів, чи керівника Вашого закладу.»